sobota, 20 czerwca 2015

Rozdanie!

Hejka,
Jeszcze jedno rozdanie się nie skończyło a już przychodzę do was z drugim, mam nadzieje, że wam się spodoba.

Dziś w rozdaniu mam dla was książkę "Nie do pary"-Ewy Nowak

Zasady:

Aby wsiąć udział w rozdaniu, należy :
-trzeba być publicznym obserwatorem bloga maniure po mojemu
-trzeba polubić nas na facebooku
-opublikować banera na swoim blogu (jeżeli nie masz bloga napisz o tym w kom)

baner:(można ten lub wymyślić własny)



Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jestem ja.
2. Konkurs trwa od 20.06.2015r do 19.07.2015r. do godz 24:00
3. Aby wziąć udział należy poprawnie wykonać wszystkie wymagania konkursowe.
4. Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu.
5. Konkurs nie podlega pod ustawę o grach i zakładach
 (/Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992)
6.  Nagrody wysyłane są tylko na terenie Polski.
7. Aby konkurs został zakończony musi wziąć w nim udział minimum 20 osób.
8. Jeśli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu, nagroda przepada.
9. Biorąc udział w konkursie wyrażasz akceptację  regulaminu.



Wzór zgłoszenia:

Obserwuje jako :
Lubie jako :
e-mail, lub inny kontakt (żeby zgłosić się w sprawie wygranej):
adres bloga (gdzie umieściłeś baner):

Życzę wszystkim powodzenia ;) !

43 komentarze:

  1. Obserwuję jako: Klaudia W
    Lubię jako: Klaudia Wiśniewska
    Opublikowałam baner na blogu: cherrynadclaudia.blogspot.com
    e-mail : gummyber@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje jako: Verolia
    Lubie to jako: Verolia
    e-mail: superwerka09@gmail.pl lub weronika11161@wp.pl
    blog; http://qqrnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako : Klaudia Bujak
    Lubie jako : Klaudia Bujak
    e-mail: Klazia2511@gmail.com
    adres bloga (gdzie umieściłeś baner): http://ksiazniczkadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy blog, ja udziału nie wezmę bo książkę już czytalam. ale życzę powodzenia innym.
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię i obserwuję jako: Sofia Cecylia Gutkowska
    email: scg.sofia@gmail.com
    adres bloga: http://scg-po-prostu-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako : Nicole happy
    Lubie jako na fb Nicole Cichopek
    e-mail megan_500@o2.pl
    adres bloga http://nicole-500.blogspot.com/ DODAŁAM BANER.
    Spełniłam wszystkie warunki wzięłam również udział w twoim innym rozdaniu. Bardzo mi zależy na wygranej kocham czytać książki. Świetny konkurs kochana dziękuję za zorganizowanie takiego świetnego rozdania. Pozdrawiam,cieplutko Nicole życzę miłego dnia.:*


    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako : Kinga eMem
    Lubie jako : Kinga Markiewicz
    e-mail, lub inny kontakt (żeby zgłosić się w sprawie wygranej): kindziorrrrr@wp.pl
    adres bloga (gdzie umieściłeś baner): nie mam bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny konkurs, życze innym powodzenia :*
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako : Emilia Dziedzic i Girls With Dreams
    Lubie jako : Emilia Dziedzic
    E-mail: lilka.xoxo.3@gmail.com lub emila12.02@o2.pl
    baner umieściłam na fb: https://www.facebook.com/emilia.dziedzic.35

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam i nie polubiłaś strony na facebooku

      Usuń
  12. Obserwuję jako: Wiki Bloggs
    Lubię na FB jako: Wiki Smile
    E-mail: wiki.bloggs@gmail.com
    Baner mam na swoim blogu :] http://wikis-life.blogspot.com/ --> na pasku bocznym po prawej stronie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako Piekielne Niebo
    Fb: Dominika Wa*a
    Baner jest :)
    E-mail: piekielniebo@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam i nie polubiłaś strony na facebooku

      Usuń
  14. Uważam ze takie rozdania to świetny pomysł :)
    Ja jednak nie wierzę w to ze zostane wylosowana, dlatego odpuszczam.
    Dziekuje za komentarz na blogu :)
    Pozdrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Nominowałam Cię do LBA. Więcej informacji --->>> http://luckybreak1233.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako : Wicia Kicia
    Lubie jako : Wiktoria Wicia R*ś
    e-mail, lub inny kontakt (żeby zgłosić się w sprawie wygranej): rys_wiktoria@o2.pl
    adres bloga (gdzie umieściłeś baner): http://pinkk-dress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako : talcia_xd
    Lubie jako : Natalia Drózd
    e-mail, lub inny kontakt (żeby zgłosić się w sprawie wygranej): wariatka0987@gmail.com
    adres bloga (gdzie umieściłeś baner): natka02.blogspot.com
    POWODZENIA WSZYSTKIM ! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako :sylwia s
    Lubię na Fabebooku jako: Sylwia Barbara Sobierajewicz
    e-mail, lub inny kontakt (żeby zgłosić się w sprawie wygranej): : kosmetykoweszalenstwo@gmail.com
    adres bloga (gdzie umieściłeś baner):http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    Baner na pasku bocznym po prawej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako : Klaudia M
    Lubie jako : Klaudia Klaudia
    e-mail: klaudia.m@x.wp.pl
    adres bloga: Nie mam bloga, ale baner umieściłam na fb
    https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/669820393162921

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkim życzę powodzenia!:)

    zapraszam:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako : shubidu
    Lubie jako : Weronika Chudy
    e-mail, lub inny kontakt (żeby zgłosić się w sprawie wygranej): weronikachudy7@gmail.com
    adres bloga (gdzie umieściłeś baner): http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. baner znajduje się w pasku po prawej stronie na dole

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako : dorota wysocka
    Lubie jako : Dorota Wysocka
    e-mail, lub inny kontakt (żeby zgłosić się w sprawie wygranej): dorota_wysocka@epf.pl
    adres bloga (gdzie umieściłeś baner): brak

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako : Natalia Górniak
    Lubie jako : Iza Akach
    e-mail, lub inny kontakt (żeby zgłosić się w sprawie wygranej): natala.g18@wp.pl
    adres bloga (gdzie umieściłeś baner): loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń